Nemzetközi divathét Budapesten – turisztikai attrakciókkal

  •   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Közép-Európa legnagyobb divateseménye, a Budapest Central European Fashion Week április 27-én kezdődik. A divathéten kiemelt szerepet kapnak a magyar főváros turisztikai látványosságai is.

Közel harminc magyar, illetve kelet-közép-európai dizájner márka – köztük olyan, világszerte jegyzett magyar brandek, mint az ABODI, a Nanushka, a Katti Zoób, a Je Suis Belle és a Maison Marquise mutatja be a 2018-2019-es őszi-téli kollekcióját április 27. és 29. között a Várkert Bazárban. Az eseményen részt vesz több kiemelkedő nemzetközi, nyugat-európai és regionális divatsajtó képviselő, valamint számos újságíró, divatblogger Magyarországról, Oroszországból, Olaszországból, Franciaországból és a V4 tagországokból.

Várkert Bazár / Forrás: Pixabay

A divatbemutatókat a Világörökség részét képző Várkert Bazárban szervezi a Magyar Turisztikai Ügynökség, ezzel is hangsúlyozva a divathét turisztikai jellegét. A három napos divathét társrendezvényeit Budapest ikonikus helyszínein tartják, bevonva a turisztikai attrakciókat. „A célunk, hogy a divathetet átjárja fővárosunk lendülete, és megmutatkozzanak Budapest történelmi, építészeti, gasztronómiai erősségei – emelte ki Bata-Jakab Zsófia, a Turisztikai Ügynökség divatiparért felelős igazgatója. Hozzátette: a divat ma már ugyanúgy szerepet játszik a kultúránkról alkotott kép formálásában, mint a történelmünk, a hagyományaink, a kortárs művészetünk”.

(MTI-hír)


  •   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Hirdetés