Az idén várhatóan több csokinyulat eszünk majd

  •   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

A Magyar Édességgyártók Szövetsége a tavalyit 1-3 százalékkal meghaladó forgalombővülésre számít az idei húsvéti időszakban – közölte Sánta Sándor, a szövetség elnöke.

A tavalyi 2-3 százalékos növekedési várakozásokkal szemben 10 százalékkal, 4,5 milliárd forintról 5 milliárd forintra nőtt az eladott húsvéti szezonális édességek értéke.
Az édességgyártók az idén további forgalomnövekedésre számítanak az édességek értékét tekintve a minőségi és prémium termékek iránti kereslet növekedése miatt, ugyanakkor az eladott édességek mennyisége változatlan lehet – tette hozzá.

forrás: Pixabay

A szövetség közölte: a magyar piacon évente közel 800 tonna húsvéti édesség fogy. A legnépszerűbb a figurás termékek közül a csokinyúl és a csokitojás, amelyek a teljes húsvéti édességpiac mintegy 80 százalékát teszik ki.
Kitértek arra is, hogy a megújulás és innováció a csomagolás területén is elengedhetetlenné vált. Modern csomagolás nélkül már elképzelhetetlen versenyképes termékek forgalmazása és exportja.

(MTI)


  •   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •